WYMIANY

Wszystkie zakupione u nas produkty w sklepie internetowym podlegają wymianie. Towar może zostać wymieniony na taki sam, ale w innym rozmiarze lub zupełnie inny model. Warunkiem wymiany jest odesłanie na adres Sklep N1A.PL SOLO TRADE Sp. z o.o. ul. Kapitańska 3A, Szczecin 71-602 towaru nieużywanego w oryginalnym opakowaniu, z metkami. Do wysyłanego towaru na wymianę prosimy dołączyć paragon fiskalny oraz formularz wymiany.

Uwaga! Na oryginalne opakowanie czyli np. karton od butów, NIE NAKLEJAMY NIC! (karton z butami lub innymi zakupionymi przedmiotami pakujemy w opakowanie z folii lub innego kartonu zabezpieczamy go i dopiero go oklejamy). Opakowania oryginalne noszące ślady zniszczenia / używania nie będą przyjmowane.

  • Wymiany wysyłane do nas za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • Wymiany w niezabezpieczonym opakowaniu nie będą przyjmowane.
  • Wymiany bez formularza wymiany będą rozpatrywane po dostarczeniu formularza.

Prosimy nie wysyłać paczek jako list. Są to wtedy listy gabarytowe,  które nie są do nas dostarczane.

Formularz wymiany do wydruku - kliknij by pobrać


ZWROTY

Kupujący, ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty odebrania towaru, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Zwroty i wymiany zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że zakupione produkty nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane przez kupującego konto w ciągu 14 dni roboczych.

Adres do zwrotu: Sklep N1A.PL SOLO TRADE Sp. z o.o. ul. Kapitańska 3A, Szczecin 71-602

W przypadku odstąpienia od umowy SPRZEDAJĄCY nie ponosi kosztu odesłania towaru.

Uwaga! Na oryginalne opakowanie czyli np. karton od butów, NIE NAKLEJAMY NIC! (karton z butami lub innymi zakupionymi przedmiotami pakujemy w opakowanie z folii lub innego kartonu zabezpieczamy go i dopiero go oklejamy). Opakowania oryginalne noszące ślady zniszczenia / używania nie będą przyjmowane.

  • Zwroty wysyłane do nas za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • Zwroty w niezabezpieczonym opakowaniu nie będą przyjmowane.
  • Zwroty bez formularza odstąpienia od umowy będą rozpatrywane po dostarczeniu formularza.

Prosimy nie wysyłać paczek jako list. Są to wtedy listy gabarytowe, które nie są do nas dostarczane.

Formularz odstąpienia od umowy kupna do wydruku - kliknij by pobrać


REKLAMACJE

W przypadku reklamacji należy odesłać towar na adres Sklep N1A.PL SOLO TRADE Sp. z o.o., ul. Kapitańska 3A, 71-602 Szczecin wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu.
Prosimy nie wysyłać paczek jako list. Są to wtedy listy gabarytowe,  które nie są do nas dostarczane.
  
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.  

Reklamacji nie podlegają: 
  • starte lub przetarte spody obuwia
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia)
  • niedopasowanie obuwia do stopy
  • urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny elementy składowe towaru
  • naturalne zużycie obuwia
  • wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia)
  • farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia
  • wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi
  • wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce
  • plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych
  • zapach obuwia
Zasady konserwacji obuwia. 
Przed pierwszym założeniem nowego obuwia należy zapoznać się z informacjami zawartymi na oryginalnym pudełku i metkach obuwia, gdzie podane są informacje o użytych w obuwiu materiałach oraz o sposobie ich konserwacji, zastosowanie się do nich pozwoli dłużej cieszyć się obuwiem.  
Przed pierwszym założeniem obuwia należy je zaimpregnować  odpowiednimi środkami w zależności od użytych materiałów - pozwoli  dłużej cieszyć się obuwiem

NIEDOPUSZCZALNE JEST PRANIE OBUWIA W PRALCE.

Konserwacja obuwia tekstylnego.
Łatwość czyszczenia obuwia tekstylnego w dużym stopniu zależy od zastosowanych surowców i rodzaju powierzchni materiałów  włókienniczych, materiały gładkie brudzą się mniej niż szorstkie i drapane; najłatwiej brud usuwa się z materiałów wykonanych z włókien syntetycznych, obuwie tekstylne należy czyścić przy użyciu gąbki, zamoczonej w roztworze wodnym łagodnych środków piorących, w umiarkowanej temperaturze, należy unikać mocnego moczenia obuwia, które może być przyczyną jego rozklejenia, przebarwienia, jak również delaminacji materiałów połączonych w układ warstwowy, co w znacznym stopniu osłabia obuwie (wykruszenie pianki PU, wymycie kleju), obuwie należy suszyć w miejscu przewiewnym, z dala od źródeł ciepła.  NIEDOPUSZCZALNE JEST PRANIE OBUWIA W PRALCE.

Konserwacja obuwia skórzanego.
Konserwacja skóry naturalnej polega na ochronie jej przed szkodliwymi zmianami zachodzącymi w strukturze skóry, a szczególnie przed niszczącym działaniem potu na tłuszcze naturalne w niej zawarte, spośród znajdujących się na rynku środków konserwujących najkorzystniejsze są pasty zawierające woski, zwłaszcza pasty wodno-rozpuszczalnikowe, mające konsystencję bardziej mazistą od past rozpuszczalnikowych (kremy), dające się łatwiej rozprowadzić na obuwiu. Tworzą one błony o doskonałym połysku, odporne na działanie wilgoci, dzięki czemu zabezpieczają obuwie skórzane przed działaniem wody, należy uważnie stosować pasty samo połyskowe, które często na skórach delikatnych, o słabo utrwalonym barwniku w powłoce mogą powodować odbarwienie i plamienie. Stosowanie w codziennej konserwacji obuwia przez dłuższy czas past samo połyskowych powoduje tworzenie się grubej warstwy pasty na powierzchni skór, warstwa ta pęka i wykrusza się, dając wrażenie pękania i odpryskiwania wykończenia skóry, a często również ją uszkadza, do skór kolorowych zaleca się stosowanie past barwionych, dzięki czemu następuje wzmocnienie i ożywienie koloru, do nowych  wykończeń skór o podwyższonej zawartości tłuszczu nie należy stosować past i środków zawierających terpentynę i benzynę, które mogą powodować zmianę koloru i wyglądu skóry,  również obuwia ze skór welurowych i nubukowych nie można pastować,  natomiast należy je czyścić specjalnie do tego przeznaczoną szczotką (dostępną w sklepach obuwniczych) lub zmoczoną, mocno wyciśniętą tkaniną, skóry olejowane (pull-up) i welurowe należy odświeżać środkami konserwującymi w aerozolu, przeznaczonymi do tego rodzaju skór. NIEDOPUSZCZALNE JEST PRANIE OBUWIA W PRALCE.

Konserwacja z materiałów skóropodobnych. 
Obuwie z wierzchami z materiałów skóropodobnych również należy konserwować, konserwacja obuwia z materiałów skóropodobnych zabezpiecza przed wypłukiwaniem plastyfikatorów z warstwy wierzchniej (licowej) sztucznej skóry; w celu odświeżenia wierzchu wystarczy zwykłe przetarcie cholewki suchą bądź zwilżoną miękką tkaniną; powinny to być pasty emulsyjne na bazie wodnej, skomponowane bez udziału wosków i rozpuszczalników, która  posiadają korzystne działania  nawilżające i antyelektrostatyczne, do zmywania powierzchni obuwia z materiałów skóropodobnych nie wolno stosować agresywnych rozpuszczalników typu aceton, octan butylenu, octan etylu lub benzyna, gdyż powodują one uszkodzenia powłoki, natomiast obuwie ze sztucznych skór welurowych należy czyścić tylko zwilżoną gąbką; następnie pozostawić do wyschnięcia. NIEDOPUSZCZALNE JEST PRANIE OBUWIA W PRALCE.

Powyższe informacje pochodzą z Centralnego Laboratorium Przemysłu Obuwniczego. 

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Formularz reklamacji do wydruku - kliknij by pobrać

Adres właściwy do korespondencji:
N1A.PL SOLO TRADE Sp. z o.o.
ul. Kapitańska 3A
Szczecin 71-602
email: kontakt@n1a.pl